Blogbloger.oznamuje.cz

50 tisíc zákazníků vyhledává každý den akční ceny

Publikováno 19.06.2013 v 15:22 v kategorii Nakupování, přečteno: 332x

Akční ceny táhnou.
Potvrzují to statistiky Kupi.cz, služby, která hlídá akce v supermarketech. Portál, který byl spuštěn před necelým půl rokem, dosahuje v současné době 50tisícové denní návštěvnosti a atakuje hranici sta tisíc registrovaných uživatelů. Kupi.cz bylo spuštěno na konci října 2012 a od té doby služba strmě roste. Zatímco v lednu stránky navštívilo 240 tisíc návštěvníků a v únoru 700 tisíc návštěvníků, v březnu to bylo meziměsíčně ještě 2x více - 1,4 milionu. Průměrná denní návštěvnost webu se momentálně pohybuje mezi 40-50 tisíci návštěvníky. Podobně svižně stoupající tendenci má i počet registrovaných uživatelů. V lednu jich na Kupi.cz bylo 15 tisíc, v únoru 50 tisíc a v dubnu bude prolomena 100tisícová hranice. “Každý ví, že sledovat akční ceny se vyplatí, ale málokoho baví se probírat papírovými letáky. My jsme zákazníkům nabídli snadné vyhledávání v akcích supermarketů a přátelsky jednoduché hlídání cen. Jen 10 % našich návštěvníků listuje letáky v elektronické podobě, zbylých 90 % vyhledává v naší databázi slev nebo ji prochází,” vysvětluje úspěch služby její spoluzakladatel Martin Kadlčík. V současné době chystá Kupi.cz mobilní verzi a také možnost importu slev od menších prodejců. “Velký potenciál vidíme také v plánech řady českých supermarketů na vlastní internetový prodej. Až to nastane, chceme být centrem, které zákazníkům online nákupy zboží každodenní potřeby maximálně usnadní a zprostředkuje jim co nejvýhodnější objednávku,” dodává Martin Kadlčík.


O Kupi.cz


Služba, která hlídá akční ceny v supermarketech, byla spuštěna na podzim 2012. Jejími zakladateli jsou Martin Kadlčík a David Kopčil, kteří společně vybudovali a později i prodali například agregátor SlevyDnes.cz (2011) či e-shop itek.cz (2010).

Na Kupi.cz si může zákazník srovnat akční ceny ze všech velkých obchodů, bez nutnosti listovat jednotlivými letáky. Služba rovněž umí hlídat akce dle zadaných parametrů a posílat upozornění na ně e-mailem. Kupi.cz denně přináší 4500 slev z 21 obchodních řetězců, v databázi má celkem 9000 prodejen. 80 % uživatelů Kupi.cz jsou ženy.


kupi.cz

Akční ceny se vyplatí sledovat u kávy, Coca-Coly či toaletního papíru

Publikováno: 06.03.2013

Čím dál více zákazníků se při svých nákupech rozhoduje podle akčních letáků. U kterého zboží se však čas věnovaný sledování akcí vyplatí? Server Kupi.cz, který mapuje akce supermarketů a umožňuje v nich vyhledávat online, vytipoval na základě svých dlouhodobých statistík 10 produktů každodenní potřeby, u kterých se akční cena nejvíce liší od ceny běžné. A k tomu určil zboží, které je v akcích vůbec nejčastěji, a nemá ho tedy smysl kupovat za “neakční” cenu. U zboží s největšími slevami vůbec není neobvyklé, že jeho běžná cena je oproti té akční více než dvojnásobná. Chytrým nákupem tak lze významně ušetřit. “Pokud by si zákazník do košíku naskládal desítku nejvíce zlevňovaných produktů, zaplatil by v běžných cenách 1014 Kč. V akčních cenách by to pak bylo jen 479 Kč, tedy o 47 % méně,” upozorňuje Martin Kadlčík z Kupi.cz.


Zboží, na kterém lze v akci nejvíce ušetřit

  1. Toaletní papír Harmony
    • sleva až 57 %
    • úspora 40 Kč (běžná cena 69,90 Kč-> nejnižší cena 29,90 Kč)
  2. Dámský deodorant Fa
    • sleva až 55 %
    • úspora 48 Kč (běžná cena 87,90 Kč-> nejnižší cena 39,90 Kč)
  3. Instantní káva Nescafé
    • sleva až 55 %
    • úspora 96 Kč (běžná cena 175,90 Kč-> nejnižší cena 79,90 Kč)
  4. Perwoll
    • sleva až 52 %
    • úspora 140 Kč (běžná cena 269,90 Kč-> nejnižší cena 129,90 Kč)
  5. Prací prostředek Dreft
    • sleva až 52 %
    • úspora 140 Kč (běžná cena 269,90 Kč-> nejnižší cena 129,90 Kč)
  6. Tortellini Pagani
    • sleva až 51 %
    • úspora 19 Kč (běžná cena 36,90 Kč-> nejnižší cena 17,90 Kč)
  7. Tyčinka Flint
    • sleva až 51 %
    • úspora 4,50 Kč (běžná cena 8,90 Kč-> nejnižší cena 4,40 Kč)
  8. Koření Kotányi
    • sleva až 50 %
    • úspora 10 Kč (běžná cena 19,90 Kč-> nejnižší cena 9,90 Kč)
  9. Jihočeská zlatá niva
    • sleva až 50 %
    • úspora 17,50 Kč (běžná cena 34,90 Kč-> nejnižší cena 17,40 Kč)
  10. Kečup Heinz
    • sleva až 50 %
    • úspora 20 Kč (běžná cena 39,90 Kč-> nejnižší cena 19,90 Kč)


Zboží, které je v akci nejčastěji

(sestaveno dle dlouhodobých statistik)

  1. Coca-Cola (průměrná sleva 27 %)
  2. Jogurty Activia (15 %)
  3. Aviváž Silan (19 %)
  4. Prací prášek Persil (25 %)
  5. Pivo Pilsner Urquell (11 %)
  6. Pivo Gambrinus 10° (16 %)
  7. Aviváž Lenor (19 %)
  8. Kofola Original (15 %)
  9. Perwoll (41 %)
  10. Pleny Pampers (16 %)


Zajímavé jsou i celé kategorie, jejichž výrobky bývají v akci nejčastěji. Zde vedou počtem akcí jednoznačně sýry, následuje pivo, jogurty a káva. Na nejvyšší slevy lze narazit u kávy (průměrně 34,5 %) a mycích prostředků (průměrně 36,7 %).


Které slevy zákazníky zajímají nejvíce

Produkty

  1. Coca-Cola
  2. Jihočeské máslo Madeta
  3. Čerstvá vejce
  4. Trvanlivé mléko Pragolaktos
  5. Dětské pleny Pampers

Kategorie

  1. plenky a vlhčené ubrousky
  2. mléko
  3. prací prostředky
  4. sýry
  5. kojenecká výživa


Naopak téměř vůbec se zákazníci nezajímají o slevy u ovoce a zeleniny, ačkoliv i v této kategorii slevy dosahují až 50 %.


O kupi.cz

Kupi.cz je služba, která umožňuje jednoduché online vyhledávání v aktuálních akcích supermarketů, hypermarketů či drogerií. Současně umí Kupi.cz zákazníka e-mailem upozornit na akci u zboží, které si označil jako sledované.

Komentáře

Celkem 0 komentářů

  • Neregistrovaný uživatel

    Jméno: Přihlásit se

    Blog:

    Obsah zprávy*:

    Kontrolní kód*:
    Odpovězte na otázku: Co je dnes za den?